Saturday, November 22, 2014

Kelebihan Summayah Skirt

Assalamualaikum

Bismillah

Kenapa anda perlu memilih Summayah Skirt??


Summayah Skirt merupakan skirt chiffon yang diperbuat daripada material chiffon yang ringan dan tebal iaitu Chiffon Crepe. Walaubagaimanapun, chiffon crepe ini telah dilapisi oleh satin lining agar menambah baik lagi kepada si pakai. Jadi, si pemakai tidak perlu lagi menggenakan kain dalam dan sebagainya untuk dialas. Cukup sempurna rekaannya yang ringan, beralun, tidak panas dan paling utama ialah menutup aurat.

Kepada muslimah yang rasa dah boring pakai seluar je kan, boleh la ubah mood anda kepada Summayah Skirt @ Maxi Skirt yang tak kan menghampakan anda. Bila pakai esok, lusa dan hari-hari seberikutnya mesti nak pakai lagi. Harga yang berpatutan dan mampu milik.

Kepada pelajar, tak kira la anda pelajar IPTA,IPTS,Matrikulasi, POLI dan sewaktu dengannya, The Az Zahrah ada menyediakan harga untuk pelajar seperti anda. Kami sangat memahami keinginan anda tetapi masih belum ada duit sendiri kan?? Jadi, harga yang kami tawarkan sangat berpatutan dengan kemampuan anda sebagai seorang pelajar. 

Sebarang pertanyaan, boleh direct whatsapp @theazahrah dan kami akan memberi anda layanan yang sangat istimewa. Whatsapp akan dibalas mengikut waktu yang sesuai kerana saya juga bekerja seperti anda. :) wallahualam~

~wasalam~


No comments:

Post a Comment